Ringette, the sport of my life

2011-01-13 @ 23:33:39

Har spenderat större delen av eftermiddagen och kvällen åt min engelskaredovisning. Vi ska ha en muntlig presentation om något valfritt ämne. Jag valde Ringette, främst för att jag kan ganska mycket om det och att jag lugnt kan stå och babbla om det i 3-5 min (svårt att hålla det så kort though) och sen för att jag verkligen gillar ringette.

Jag har skrivit klart själva texten och håller nu på med the power point. Eftersom jag är tekniskt IQ-befriad så är det lättare sagt än gjort.. Fattar ingenting och det blir inte lika fint som jag tänkte mig :(
Men jag orkar inte mer ikväll, fortsätter imorgon.

Just det, jag är ledig imorgon! Fick sms från min franskalärare som ställde in lektionen eftersom hon var sjuk, tråkigt för henne men helt awesome för mig! Imorgon ska jag sova jätteläääänge, haha!


"I think that everybody that has ever played in a team knows what I am talking about. You get a very good connection in a sport team; you sweat, bleed and cry together.
I always have a great time when I play, both on the ice and off the ice."

-
By me

Kommentarer
Postat av: Alva

Fint annika <3

2011-01-14 @ 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0