Så nära..

2011-01-10 @ 23:47:11

6-4
Fan,
vi var så sjukt nära att kvittera på slutet men då gjorde de ett mål ist. Skit! :P Men förövrigt så är jag mycket nöjd med matchen! Vi chockade, ledde och körde skiten ur oss :P Stolt ringettemamma! (Ett av mina konstigare smeknamn, jag har ju ingen dotter som ni alla förhoppningsvis vet)
Dock så var knäskyddet som jag köpte för litet, min knäskål blev helt blå (scary), så jag vågade inte ha det på mig på matchen.. Nu har jag mer ont i knät än vad jag vågar erkänna.

Skola imorgon, blandade känslor om det. Har som tur är sovmorgon. Nu väntar Filip på mig (min nya kudde har ett namn, awesome :P så man slipper sova ensam..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0