Cubiculum vacuum

2011-07-27 @ 16:17:53
Hej på er! Idag har jag, som ni som kan latin redan listat ut genom rubriken, tömt min garderob. Fast jag har inte riktigt tömt den utan snarare rensat ur den. Bort med det oanvända och gamla och lämnat plats till de kommande, nya höst- och vinterkläderna! Körde lite SATC-style med syrran och Carro och hade "Take" och "Toss" lappar (ni som sett ettan förstår..)

Dessutom har vi varit och inhandlat massa godsaker till kvällen. Vi ska nämligen ut till en ö och tälta inatt! I know, hemskt att sova i tält, men otroligt mysigt att sitta på ett berg vid sjön och grilla. Det är en tradition vi har, varje sommar är det EN tält-natt. Kommer bli awesome!

nu ska jag lägga in det sista som fått dispans att vara i garderoben och packa till ön. Peace på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0