Pluttis

2011-07-06 @ 13:53:02

Örgh. Jag är uttråkad. Håller på att rensa ur ett annat arkiv (Tar det aldrig slut? Hur mycket papper kan det finnas?!) Längtar väldigt mycket till semestern (som börjar på fredag kväll!). Ju närmre man kommer desto mindre arbetslust har man. Jag vill bara vara ledig nu.
Som mina kompisar som jag träffade igår. De har inte gått upp innan 09 på typ tre veckor. Då har jag fikarast liksom.. Nä, nu får det gärna bli fredag! Eller iaf kväll. Jag ska till Emilia idag efter jobbet och äta middag och umgås lite.

Igår
körde jag igen. (Bara så ni vet, jag kommer typ bomba bloggen med övningskörning..) På en riktig väg. Stolt! Det gick faktiskt bra, jag kunde växla och hålla hastigheten och allt :D Ska köra till Emilia idag oxå, från jobbet.

Idag fyller Annela-Pannela 16 år! Grattis Pluttisen ♥

Eve och Pluttis (som är stor nu..) ;D

Kommentarer
Postat av: annela

Taaaack annika-pannika :D<3

2011-07-08 @ 13:33:46
URL: http://annelab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0