Dag 7 - Min bästa vän

2011-06-12 @ 19:26:03
Asså jag har inte direkt en bästa vän, utan snarare massor med bästa vänner! Jag har turen att få vara vän med de mest fantastiska människorna på denna jord! De är änglar, knasbollar och de som får mig le innan jag somnar (varje natt, hehe).

Det är ju alltid så att man är mer eller mindre nära med sina vänner. Man har ju olika och speciella relationer tilla alla. Tjejerna i klassen tillexempel är jag väldigt nära med, men alla på olika sätt. Sedan har man ju alltid de som stått bredvid än sen lång tid tillbaka, barndomsvännerna som man på något vis alltid kommer vara kompis med, no matter hur lång tid det tar mellan man träffas. Och laget, mitt underbara, fantastiska, sjuka ringettelag!

Jag har turen att ha en eller flera bästa vänner för varje tillfälle (nästintill). När jag kommer till skolan är klassen där, när jag tränar är det med de bästa, när jag åker skidor i fjällen är det med Alexander och när jag shoppar är det (oftast) med Emilia. Det är en lyx att ha så många fina vänner så som jag har!

Love you! Hoppas ni vet det trots att jag är så dålig på att visa det (och har för lite tid för att träffas tillräckligt ofta) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0