I'm on the right track, baby

2011-06-18 @ 13:13:47
I was born this way! Sitter och gör en musiklista till midsommar :D Det är mindre än en vecka kvar nu, whaaaat? Tider går läskigt snabbt..

Jag hann inte blogga igår efter jobbet. Vi åkte till farmor och firade att jag och syrran fått sommarlov (trots att jag jobbar..) och att faster fått semester med jordgubbstårta! Riktigt trevligt :) Sen var jag så trött efter veckan att jag inte orkade sätta på datan när vi kommit hem.. Jag ska aldrig mer klaga på att vuxna är trötta på fredagar, haha!

Dagen är inte riktigt planerad än. Jag hoppas på att nått kul händer, man måste ju utnyttja den lilla lediga tid man har! Förutom musiklistan så har jag läst ut Pride and Prejudice idag. Den är riktigt bra! Read it!

Nu ska jag klaga hos vädergudarna för att det inte är fint väder när jag är ledig :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0