No Life Trio

2011-06-29 @ 09:25:11

Ja, det är så vi kallar oss (eller snarare det är vad Louise kom på att vi kan kalla oss) eftersom vi tre, jag, Louise och Felicia, nästan alltid är lediga medans alla andra har massa saker inplanerat. Fick iaf en mycket mysig avslutning på gårdagen med picknick i skuggan (det var supervarmt ju. Man märker inte sånt när man är inne, deprimerande), vanliga babblet och sommarkvällspromenad!

En del av vår picknick. Mums! Felicias bild.

Igår
när jag kommit hem så satt jag bakom ratten för första gången! Så läskigt! Asså jag körde ju inte iväg nånstans jag hade nog med att försöka starta bilen. Det gick inte. Fick motorstopp, två gånger. Hoppas det går bättre nästa gång :) Är stolt över att jag inte dödade någon iaf!

Nu
ska jag smsa Lousie och tvinga henne gå ut och njuta av solen och sedan get back to work. God morgon!

Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHA ja eller hur! ;) Ja det var längesen, det måste vi göra! :D

2011-06-29 @ 10:49:53
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0