the Philosophers Stone

2011-06-21 @ 21:38:19
Det blev lite change of planes förut. Som jag skrev tänkte jag och Louise våldsgästa Felicia, men eftersom hon varken svarade på sms eller när jag ringde plus att Louise fortfarande var lite trött efter resan (förståeligt!) så sket vi i det. Så jag åkte hem och såg Harry Potter and the Philosophers Stone med syrran!

Nu kollar vi på So you think you can dance och sen blir det nån amerikansk baseball-film (känns som det är var man klarar av idag). Ha en fin kväll på er!
Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA! Gud vad läskigt, läs min blogg xD



Och förresten är jag ledsen att jag inte har svarat på sms och så, men jag såg inte smset förrän jättesent (typ nyss) för att jag inte har haft batteri, och så har jag 0.05 kr på mobilen, så... Jag har helt enkelt inte kunnat svara. Jag tänkte skriva till dig på facebook, men jag kom inte ihåg det, haha. xD

2011-06-21 @ 22:49:35
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0