Baby you're a firework

2011-03-04 @ 10:38:11
God morgon! Idag är det fredag, vilket i vanliga fall skulle få mig att hoppa jämfota upp och ner av glädje men den här veckan så betyder det bara att lovet snart är slut :( Enough deprimerande tankar!
Idag ska jag in till stan med Emilia och Louise och shoppa (märks det att jag har haft shoppingabstinens i en månad?). Sen ikväll blir det bio, Black swan, för mig och Emilia :)

Just det, jag ska försöka fixa Berlinbilderna snart. Håll utkik! Btw, så åker min kompis Alice till Berlin idag! Kan inte låta bli att bli lite avis, Berlin var bättre än vad jag hoppats på ;) Ha det toppen Alicen!

Mina älskade converse åkte fram!
Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Jaaa vi får se till att vi träffas allt oftare nu!

Hihi ja han är så cuteee så jag dör!

2011-03-04 @ 11:12:15
URL: http://karkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0