Black Swan

2011-03-04 @ 22:24:07
Är nyligen hemkommen från stan. Pappa kom och hämtade, snällt! Nu har jag och Emilia kollat alla affärer värdiga vår uppmärksamhet och dessutom kommit hem med ett par kassar samt mindre pengar på kortet. Sen så åt vi på McD's, gick och köpte massa godis och popcorn och kollade på Black Swan.

Den var.. bra men lite creepy! Väldigt välgjord med bra skådespelare men den var så äcklig på sina ställen, man satt och spände varenda muskel i kropppen nästan hela filmen. Det blev en del "kolla ner i marken/popcornen-moments", alltså läskiga scener. Jag är lite feg av mig när det gäller filmer.. Ni som är svaga för blod bör inte se denna film!
Ska inte spoila mer för er som vill se den. Den var verkligen sevärd men en gång is enough :)
Nu ska jag äta upp resten av godiset (kunde inte äta under filmen, den var för creepy!) och spendera lite tid med the family :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0