Bored

2011-03-03 @ 17:30:21
Jag är så uttråkad! Har ingen inspiration så tal-skrivandet går rätt åt h*lvete, so to speak.. Borde plugga franska eftersom vi har prov på tisdag och jag är typ sämst i klassen (what happend?!). Men jag ska fixa iordning Berlin-bilderna och ta och springrunda ist tror jag. Är inte särskilt pepp på nått av det though :P
Har min nya Hard Rock Cafe tisha på mig! I like it :D

Dock ser mitt hår ut som ett fågelbo, men det kan vi ju ignorera.. Har fixat naglarna iaf, färgen heter Soul Petrol och är från Pieces, mkt bra!

Vill gå på bio! Men ingen verkar vilja gå med mig idag :( Ska göra det imorgon iof.. Men jag vill gå nu nu nu! :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0