Han vann!

2011-03-13 @ 12:33:23
HAN VANN! Yeeeeeey xD

Det brukar aldrig bli den som jag vill som vinner, men nu så! Såå glad! Han är bäst och kommer krossa allt i Düsseldorf :D
Dock så missade jag hela röstvisningsdelen igår, vi var nere i puben med alla grannarna, såg bara bidragen och hann rösta fyra ggr (på Eric såklart!). Men jag tror att det kommer gå nån repris relativt snart så man kan få se "the happy moment" när han vinner!
Sötaste ever!

Nu ska jag tagga för sista matchen innan finalen! USK står för motståndet.
Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, han kommer aldrig gå långt i Tyskland, så få inte för höga förhoppningar. Det är alldeles för mainstream för att vinna, dessutom vann han ju för att han är så populär bland tjejer mellan 8 och 25. ;)

2011-03-13 @ 13:54:48
URL: http://bluberrie.blogg.se/
Postat av: Fika

Håller med ovanstående!

2011-03-13 @ 19:13:27
URL: http://outoftheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0