Inget funkar..

2011-03-17 @ 21:59:04

Hejsan! Jag överlevde temadagen och har dessutom jobbat på massa med vårat natur-projekt. Nästan klara nu, äntligen! Temadagen gick, som vanligt, ut på att man ska lära känna folk i andra klasser. Jag lärde inte känna nån, big surprise. Dagen innehöll mingel, drink (alkoholfri), tipspromenad, kareoke, pizza till lunch, disco och tårtätning sen var vi fria. Dock så hade skolan skitit i att beställa tillräckligt mycket tårta (eftersom elever enligt dom inte stannar kvar) så min klass fick ingen :'( Jag och Ida sprang (bokstavligen) till SK09s klassrum och tiggde till oss lite där, haha!

Efter lite
besvikelse över vårat naturprojekt, det blir inte lika bra som vi tänkt oss, så åkte jag till Södertälje och mötte upp Emilia för lite belöning = shopping! Min mobil slutade fungera precis när vi försökte hitta varandra, bra jobbat! Men efter ett tag hittade vi varandra. Alltså man blir typ helt handikappad när mobilen inte funkar..
Idag blev det ett par solglasögon, en t-shirt och en ascool clutch! Allt hänger med till Turkiet om en månad!! :D Ni får bilder senare, för tillfället funkar varken mobilen, datan eller kameran.. VAD HÄNDER?!

Louise ritade klassen (+ mig och Ida) idag när vi åt tårta :) Från facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0