Slut på mars..?

2011-03-31 @ 22:24:18
Home. Har haft en supermysig kväll hos faster med mat, chokladmousse och massa skratt! Är galet mätt, min mage kommer spricka.. Typ.

Insåg nyss att det är 1 april imorgon.. Hjälp. När hände detta? Vad hände med mars och hur kommer det sig att påsken närmar sig med stormsteg. Ringetten och kyla byts ut mot skinnjacka och glass i solen! Inte så att jag klagar men allt händer så plötsligt :P

Den 16 april drar ju jag till Turkiet med familjen och Runhellen's. Och om en vecka skulle SK egentligen åkt till Japan (vilket de inte ska nu av förklarliga skäl..). Tid förvirrar och stressar mig otroligt mycket! Jag har världens prestationsångest och jag känner att jag missar saker konstant. Jag hinner inte med..

, nu ska jag sluta svamla och göra något vettigt den sist timmen av mars.. Imorgon måste man ju luras med folk, jag har redan tänkt ut ett offer, moahaha!
Kommentarer
Postat av: Fika

Du missar kanske min födelsedag! :O

2011-04-01 @ 14:10:31
URL: http://outoftheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0