Ta vara på tiden!

2011-03-10 @ 18:59:30
Imorse gick jag upp supertidigt, öööh. Jag började kl 08 och eftersom far min är ute i stora vida världen och jobbar så skulle jag åka med grannen in till Södertälje. Och man vill ju inte komma sent när man ska åka med nån annan.. Dessutom så var jag osäker på hur mycket tid jag var tvungen att lägga på min nya frisyr :P Inte så mycket faktiskt, skönt!

Denna helvetestorsdagen, som vi kallar det i klassen, har varit som alla andra torsdagar. Nej, den har varit lite bättre och lite sämre än vanligtvis.. Först så fick jag massa snälla kommentarer om min nya frisyr, tack alla! Men sen var jag tvungen att hålla mitt tal (som andra talare oxå) på svenskan! Men talet gick faktiskt ganska bra :)
Sen har vi jobbat massa med vårat natur-projekt, håller på med en undersökning. På idrotten hade vi HLR (livräddningsövningar) med läskiga dockor! Det var lite halvroligt, men ganska äckligt. Dessutom var jag jättedålig på det, hoppas jag aldrig behöver rädda någons liv!

Nu ska jag samla viljestyrka till franskaplugget! Vi har prov imorgon..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0