Utilitarism..?

2011-03-15 @ 10:34:55
Har suttit ute i solen, lyssnat på Saade och pluggat till provet imorgon, så mysigt. Eller ja, jag har försökt förstå den svåra juridiska litteraturen vi fått som studiemedel.. Efter en timmes läsande är jag mer förvirrad än innan jag började. Boken är egenligen till universitetskurser men vi har den eftersom det inte finns nån enklare litteratur som förklarar allmän rättslära. Förstår ingenting - bokstavligen! I'm so dead tomorrow!

Snart ska jag bege mig ut i solen towards skolan! Tror faktiskt att solbrillorna får häng med, yeey!

Kom på att jag typ inte visat min nya frisyr sen dagen jag klippte mig. Here you go! Jag måste verkligen lära mig styla kort hår.. Allt jag kan inom hårstyling är typ "sätta upp i tofs" (vilket jag inte kan göra längre), haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0