100 gram marabou

2011-05-17 @ 16:52:31

Har redan ätit upp halva 200-grammaren som jag köpte till provet. Åt inget under provet, det var ju på morgonen så det kändes fel att trycka i sig choklad.. Provet gick ganska bra faktiskt. Matte är verkligen inte min grej men jag lyckades svara på alla frågor och man kan ju alltid hoppas att jag har tillräckligt många korrekta svar! Satt i lite mer än 3 timmar så man var lagom seg nätr man kom ut ifrån klassrummet..

Men
nu är det över! Aldrig mer ska jag skriva ett nationellt prov i matte, det är nästan värt att fira! Efter lunchen, geografilektionen var frivillig så den sket vi i, så åkte jag till min fasters lägenhet för att plugga natur till imorgon (energiprov). Ska ju träna ikväll så jag orkade inte åka hem och vända. Dock fastnade jag framför teven i några timmar (hjälp! this is why I don't watch television!) innan jag gjorde klart alla energifrågor..


Snart
ska jag traska över bron till Louise och sedan till Friskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0