In the past

2011-05-29 @ 15:27:47
Pappa och syrran har åkt iväg för att köpa ett parasol. Jag stannade hemma, hur roligt det än må vara att shoppa ett stort paraply.. Så nu sitter jag och läser i min klasskompis Felicias blogg (bluberrie.blogg.se). Från början. Alltså den dagen vi började gymnasiet :) Det är riktigt kul. Det är ju hennes point of view men det är ändå samma sak som jag "gick igenom" då.. Förutom att hon hade blivit påkörd och gick på kryckor då. Detaljer, detaljer.. :P

Jag startade ju min blogg några månader efter vi börjat gymnasiet, och även fast det är roligt att se hur jag tyckte det var då så hade det varit kul att ha sina tankar från första dagarna på gymnasiet nedskrivna.
Jag har aldrig varit en "skrivare" så jag har ingen dagbok eller något som jag skrivit ner tankar och upplevelser i, förutom bloggen då. Och det är ju kul att ha!

Dessutom så märker jag hur, främst (eftersom det är hennes blogg) Felicia har förändrats men även vi. Så som hon har tolkat det på sin blogg. Från att vara små kommentarer om något som hänt i skolan så har vi (alltså klassen) tagit över mer och mer av varandras fritid, eller ja, all tid faktiskt.
/Annika, önskar att hon startat bloggen två månader tidigare. Kommer konstigt nog inte ihåg mycekt alls från skolstarten..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0