Paddington

2011-05-30 @ 14:25:31
Imorse kom mamma in till mig innan hon åkte till jobbet och väckte mig med "Du har en lite present från London på bordet" Wiiiie! Men tro det eller ej, jag hoppade inte upp och sprang ut och hämtade det där och då. Utan jag la band på mig och utnyttjade att jag är ledig med en sovmorgon.. Men när jag väl vaknat så hittade jag min present, nämligen kläder! En t-shirt och en skjorta från Mango :D Så nu har jag en del till min working outfit iaf!

Jag fick dessutom en Paddington!! Jag älskar Paddington! Har ni hört den? Det är en saga om en björn som blir lämnade på Paddington Station i London med en lapp runt halsen där det står "Please look after this bear, thank you", och så tar en familj hand om honom. Der är en supersöt saga, och sen supersöt björn!

Tack mami
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0