Stan

2011-05-06 @ 19:36:02
Haft en bra fredag? Min har varit både och. Först hade jag nationellt prov i engelska och i franska! Det första gick bra men det andra gick inte lika bra.. Sen var vi friiiia! Älskar helgerna numera :D

Vi bestämde oss för att ta en runda in till stan och för att möta upp Emelie och Carina och sitta på McDonald's i flera timmar, myspys :) Efter en glass i Kungsan (där vi träffade Ronja, man träffar alltid henne inne i stan) så drog Louise, Carina och Emelie hem medans jag och Felicia tog en liten shoppingrunda :) Jag köpte inget (trots att det krävdes mycket viljestyrka) men hittade massa fint! Ska in och shoppa imorgon med syrran och Carro.. Då lär det garanterat bli massa shoppade!

Nu ska jag mysa med familjen och bara ta det lugnt. Känns som att det behövs efter denna ansträngande vecka.. Ha en fin kväll på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0