28 November 2011

2011-11-28 @ 14:13:46
Ska börja jobba lite med projektarbetet, inte superpepp på det. Men måste man så måste man.. Jag var och hämtade min väska hos moster, lämnade den där när vi firade Felicia i lördags. Så det var bara att gå upp tidigt, sätta sig på tåget och åka till Söder. Efter väsk-överlämning och en snabb kram från kusinerna så var det bara att bege sig tillbaka mot Tumba..

Väl i skolan knölade jag in mig stora väska (eller lilla trunk, haha) i skåpet och hade en lektion - psykologi. Det var tråkigt, som vanligt. Vi började med något nytt, kommer inte riktigt ihåg vad. Det är omöjligt att orka lyssna på de lektionerna. Nu ska det skrivas om det brittiska rättsystemet!

Jag har en fråga, varför i hela fridens namn vill ALLA ha snö?? Vad är det för fel på folk?! Jag tycker att vi ska vara glada så länge den håller sig borta! Det är okej om det kommer lite till jul och nyår, men sen kan det va.. :P
NEJ TACK!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0