En timme för tidigt

2011-11-20 @ 13:22:34
Har varit och tränat tigrarna imorse. Vi har bytt från lördag till söndag, vet inte riktigt va jag tycker om det.. Iaf så råkade jag komma en timme för tidigt. Sååå irriterad på mig själv! Så är galet trött :(

Dagen ska ägnas åt plugg, plugg, plugg! Sad but true. Hoppar träningen även denna söndag (varför ha träning på en söndag av alla dagar?!) och får lite gjort. Först ska jag bara fila ner mina naglar lite, jag skadar mig själv med dem :P

Hade en supermysig lördagskväll igår hos Felicia! Jag kom dit lite senare efter matchen, som gick väldigt bra. Vi beställde pizza och väntade på den i över en timme framför brasan, så mysigt (bortsett från hungern, haha) Efter maten spelade vi spel och umgicks ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0