Femtonde

2011-11-15 @ 22:02:56
Hjälp, det är den femtonde idag :O Var tvungen att kolla två gånger. Mitten av november?! Det är ju helt galet! Anyway, det har varit en bra 15e november. Har fikat på Nancy's med Olivia och babblat så mycket om New York att jag blir helt galen av längtan att åka tillbaka! Haft historia där vi var 5 pers på lektionen och inte jobbade alls utan satt och skitsnackade med vår lärare, Lalle. Efter det hade jag engelska och började med mitt research paper, som kommer bli ett skitstort och jobbigt moment men ganska kul ändå.

Efter skolan åkte jag med Lousie hem för att "plugga psykologi" innan Friskis. Det gjorde vi inte. Vi åt banan och snackade ist. Sen gick vi och tränade. Och som grädden på moset, eller i det här fallet vaniljkräm i munken så köpte pappa munkar till mig, syrran och sig själv! Mumma ♥

En bra dag helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0