Framtiden

2011-11-22 @ 22:54:51
En jobbig sak med att jullovet närmar sig, jo det finns faktiskt negativa aspekter på den kommande ledigheten, är allt man måste hinna med innan. Nu menar jag mest vad det gäller skolan. Jag har många kurser som slutar till julen vilket innebär mycket att hinna med innan dess. Stress!

Och nu har jag inte ens börjat tala om allt annat man ska hinna med - julklappar, ett socialt liv, ringette, SACO-mässan. Ja, mycket helt enkelt!

Fick ett samtal från en från Cultural Care idag när jag satt på Nancy's med Felicia, innan Friskis. Jag har anmält intresse och hon ringde och undrade lite om det och om jag ville boka in ett möte. Scary! Eftersom jag ska på SACO-mässan så tänkte jag att jag kan anmäla mig där men det var ändå kul att de ringde.

Efter träningen, som jag så j*vla jobbig, så kom mamma och hämtade mig och jag berättade att de ringt osv. Då började hon fråga om jag skulle våga det. Och att man ju måste ha körkort, vilket jag inte har än. Jag tyckte hon var lite neggo men hon har faktiskt en poäng, tyvärr. Jag vet att jag kommer ha tagit körkortet innan jag beger mig till andra sidan Atlanten, men hur mycket erfarenhet av att köra kommer jag ha? Några månader MAX! Och då ska jag dessutom köra i USA! Med någon annans små barn i bilen! Under mitt ansvar!
?

Jag vill verkligen vara Au pair men jag ska nog tänka över detta ett bra tag först. Jag och mamma kom på att om jag inte blir au pair så ska jag bli flygvärdinna, haha! Jag har alltid velat bli det! Vi får se, vi får se..

Sussa sött
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0