HP7 part 2

2011-11-18 @ 20:00:47
Idag hade jag mitt utvecklingssamtal med rektorn som agerar mentor för min klass iår. Det gick bra, fick inga större och enbart positiva överaskningar i omdömena. Efter det satte jag mig i biblan för att plugga till psykologiprovet och fick snart sällskap av Ronja och sen Ida. Så jag snodde Ronjas anteckningar och så gick vi och spelade piano (Ronja spelade och vi lyssnade) och jag pluggade.

Sen hade vi religion, lunch och prov. Fick lite (grov) ångest över att det gått så dåligt men fick en liten utskällning av Felicia och Louise så slutade med det. Efter lite velande gick vi till klassrummet där Louise skulle haft sin mangaklubb (men det kom inga..?) och la oss i sofforna, satte på musik och slappade lite. Skönt!

När jag visat massa NY-bilder (älskar min iFåååån), blivit mobbad av de andra på japanska och blivit hungriga så gick vi till McDonald's och åt. Efter det åkte jag hem med pappa och handlade på coop, köpte nyaste Harry Potter-filmen, Dear John och Julia och Julie. Ikväll blir det filmkväll med hemlagad pizza, familjen, Stella (syrrans barndomskompis) och Caroline!

"Not my daughter, you bitch!"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0