Inget mer plugg..

2011-11-24 @ 17:44:39
..idag i alla fall! Är helt slut. Och ändå hoppade jag över CAE listening testet på engelskan.. Hade både beep test, alltså konditionstest, och prov på muslimsk rätt idag. Satt och skrev massa arabiska ord hit och dit under hela provet, fattede ju knappt hälften själv, än mindre kunde jag uttala dem, haha! Efter det hade jag en halv naturlektion, sen var jag död. Så jag och Carina satt och pratade i entrén ist för att gå till vårat individuella val, vilket jag tyckte var ett bra val av oss ;)

Har ingen lust att plugga mer idag och tänker inte göra det heller. Har inget mer viktigt som måste göras NU. Mehehe. Frågan är bara vad man hittar på så här en torsdagskväll när man inte pluggar..?

Torsdagsmys blir det iaf när mor min kommer hem från jobbet!
Ha en mysig torsdagskväll på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0