New York City

2011-11-09 @ 23:36:53
New York är verkligen världens bästa stad! I loved it :D Kom hem idag, runt tolv men var så jetlaggad att jag inte orkade göra annat än att kolla på film med syrran, äta frukost/brunch/lunch och säga hejdå till far min som drog till Polen på jobbresa. Nu på kvällen har jag varit och tränat med fina laget, tröttheten gjorde ju inte så att man fick ut nått av träningen precis men det var trevligt att träffa tjejerna!

Nu ska jag ta och försöka sova lite, imorgon är det skola och catch up med my girls :D Dessutom har jag en labbrapport och tre besöksrapporter att skriva och ett tal att öva in. Back to reality!
NYC by Alexander Runhellen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0