Skolkatalogen has arrived

2011-11-10 @ 18:36:40
Hallå där! Kom hem för ett tag sen, har suttit och kollat igenom hela skolkatalogen som kom idag. Vårt spexfoto blev helt okej faktiskt, bättre än jag hade förväntat mig :)

Har varit så där lagom trött idag, spydde imorse innan skolan av trötthet och jetlag men det bryr vi oss inte om.. Nu mår jag bra! Börjar bli lite smått stressad inför talet imorgon (vi har muntliga nationella prov i svenska imorgon). Men det är bara att öva öva öva och inse att det enbart är 5 minters ansträning innan det är helg ;D

Börjar bli lite post-NY deprimerad dock.. Vill tillbaka!! Men det var kul att träffa tjejerna igen! Nu ska jag återgå tilll mitt tal! Ska bara ha panik ett tag över att syrran spelar julmusik och hoppar omkring och säger att det är jul snart..!
By Alex Runhellen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0