Smått stressad

2011-11-14 @ 16:31:28
Har inlett min första hela vecka efter lovet (förra veckan gick jag ju bara två dagar varav en var nationella prov). Det känns inte direkt kul.. Men det känns som att det behövs! Insåg att det är dags att öppna kalendern och planera lite nu! Har än så länge 5 prov inplanerade den här och nästa vecka! Dessutom anar jag att det är oförberett prov på engelskan imorgon.. Skjut mig :(

Ägnade större delen av dagen åt att jobba med projektarbetet. Nu känns det faktiskt som att vi har "hittat rätt". Vi har gjort en plan och är ganska nöjda med hur det (förhoppningsvis) kommer bli :) Nu ska jag ta och bestämma mig för om jag ska plugga religion, psykologi eller inför svenska nationella?!

Btw, 27 skoldagar kvar till jullov. Men ingen panik så där...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0