Söndag

2011-11-13 @ 12:25:01
För exakt en vecka sen satt jag i en liten baptistkyrka i Harlem på deras morning service och upplevde något av det mest underliga jag någonsin varit med om. Ocxh nu är jag hemma och ska skriva en labbrapport. Det är verkligen konstigt det där, med hur snabbt saker och ting ändras. Då var jag i New York och var helt lycklig och nu är jag i Södertälje och har skolångest (jag är iof lycklig här oxå, inget depp här inte)

Idag ska jag som sagt plugga. Måste hinna ikapp med skolan lite, eftersom jag till skillnad från typ alla andra inte pluggade at all på lovet. En labbrapport och tre besöksrapporter ska skrivas och ett np-häfte ska läsas igenom, Pride and prejudice ska läsas ut osv osv osv.....

Idag har vi träning, vet inte om jag är så pepp på den. Vi ska typ spela match mot alla mammor. Kul, not!? Och jag borde stanna hemma och plugga, som sagt. Men man vill ju träffa laget efter gårdagens superprestation! Vi får se hur det blir.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0