Stjärnklart och iskallt

2011-11-17 @ 21:45:20
Kul att man kommer hem efter nio och ändå är först hem. Det var dock inte riktigt planerat att jag skulle komma hem så sent. Hade ju det skriftliga nationella provet idag. Det gick bra, satt i aulan och skrev i 4 timmar. Blev helt seg i huvudet efter det.

Efter skrivandet åkte jag och Felicia och fikade. Lussebullar, så gott! Vi råkade det bli 5 timmar, nytt rekord tror jag. Men det var trevligt. Definitivt mycket trevligare än att plugga psykologi.

När fiket stängde var vi tvugna att bege oss hemåt så jag tog pendeln till Östertälje och väntade på mig buss där (länge, frös som satan). Sen när bussen kom så glömde jag mina psykologiböcker på busshållplatsen!! Åh, så irriterad jag blev på mig själv. Så jag fick åka tillbaka och hämta dem (som tur är låg den kvar) Men eftersom mina bussar inte går så ofta var det typ en och en halv timme tills nästa gtick så jag åkte till min faster, som bor i Södertälje, för att vänta där. Hon gjorde iordning köttfärssås och spagetti till mig, så snällt!

Nu är jag äntligen hemma, men helt djupfrusen! Ska försöka bli varm och ta och öppna den j*vla psykologiboken (alls jag vill verkligen inte, glömmer till och med bort den liksom). Har prov imorgon och jag har ingen aning om vad det handlar om. Bokstavligen. Skit.
Kommentarer
Postat av: Felicia

Men så osmidigt, Annika! ;)

2011-11-17 @ 22:36:15
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0