Stort avgörande prov..?

2011-11-22 @ 11:44:26
Idag har jag bara två lektioner - historia och engelska. På engelskan ska vi göra något gammalt CAE Cambridge-prov tror jag. Eller som min lärare skrev i mitt omdöme (?) "stort avgörande prov v. 47"..! Jag antar att det kommer vara ganska svårt.. Tyvärr. Men det är nog bra att ta redan på vilken nivå man ligger på :)

Har ängat morgonen åt att synka min iPhone.. Det tog tid och jag fattade ingenting. Nu har jag lyckats skaffa den senaste versionen (tror jag) och alla mina låtar osv. är kvar. Dock försvann alla appar :( Antar att det är för att jag bara hade gratisappar, eller? Jaja, nu är det gjort iaf!
Har min converse-tisha från NY på mig idag

Ska bege mig mot skolan och mitt stora avgörande prov snart.. Ha en bra tisdag på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0