VG+

2011-11-16 @ 16:35:40
Jag fick VG+ på mitt tal, ni vet nationella i svenska som jag typ hållit på med i hundra år! Hade ju helst vealt ha ett MVG men ett VG+ är helt okej :) Imorgon är det den skriftliga delen. Känns som att det hänger lite på den.. Men det verkar inte som att det kommer bli jättesvårt. Man kan ju iaf bara göra sitt bästa :)

Det är så skjut kallt ute! Jag blev helt genomfrusen på väg från bussen! Har fortfarande inte tinat upp helt. Så nu är det slut med min Barbour för iår :( Så för tillfället sitter jag och försöker få upp värmen igen. Mina fötter är isbitar.. Ska ta och plugga nu ett tag. Eller ja, enda tills jag ska lägga mig, typ. Imorgon är det skrivning i aulan och då måste man vara pigg!
Det är svårt att fota fötterna med webkameran..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0