Ååååhh!

2011-10-10 @ 17:36:29
Jag är så irriterad på mig själv. Jag glömde mitt accesskort (kollektivtrafiksbiljett här i sthlm) hemma! ÅH! Hade lagt det i fickan på min Barbour men tog min skinnjacka idag ist.. Så nu fick jag betala dyra smsbiljetter för att komma till och från skolan :(

Annars har det inte hänt särskilt mycket idag. Hade psykologi, mentorstid, lunch och projektarbete. Jag och Ida kom faktiskt igång med vårat projekt idag vilket känns riktigt bra! (Även om större delen av lektionen gick åt till att välja rosa nyanser till våran tidsplan)

Snart är det träning. Kommer dö. Typ. Har ett stort, äckligt blåmärke på knät sen gårdagens målvaktsträning :( Men det måste gå, vi får nämligen besök av finsk femfaldig VM-guldmedaljör, woop woop!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0