D-Ö-D

2011-10-09 @ 17:40:12
Freeeeeaking tired!! Bebisrumpa vad trött jag är! Har precis satt på mig myskläder efter träningen. Vi hade Elins boyfriend Timmy på besök på träningen. Han är typ världens bästa målvakt och sånt så han kom för att kritisera oss lite så där lagom mycket och sen träna skiten ur oss. Nä, han är jättesnäll och hjälper oss supermycket. Det är kul! Bara det att man upptäcker hur dålig man är och hur långt det är kvar!

Hoppas bara att han tycker att det är lika kul, så att han kommer tillbaka nån gång när han har tid. Men jag undrar jag. Hur kul är det egentligen med relativt otränade, wannabe-tjejer som leker målvakter, som har för dålig disiplin för att orka träna tillräckligt hårt..? (Som just nu dessutom har pms.....) Förlåt Timmy!

Äsch, bort med de negativa tankarna! Nu ska jag skriva om socialpsykologi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0