Foggy

2011-10-24 @ 09:26:27
Varför denna dimma? Riktigt deprimerande.. Idag känner jag mig bara alldeles för trött (och tyvärr snorig) så jag stannar hemma idag. Har bara två lektioner. Har lite dåligt samvete över att inte komma på projektarbetet men det går ju faktiskt att göra lite hemma samt träffas imorgon på vår megasovmorgon (Ida?)

Jag får lite smått panik över att jag är snorig faktiskt. Alla som känner mig vet att det tar mindre än ett andetag för mig att bli superförkyld. Och med typ 1 vecka kvar till min absoluta drömresa med fullplanerat enda fram tills Arlanda så känns det inte så bra.

jag ska proppa i mig de fyra apelsinerna vi har hemma och dricka té så det sprutar! Tänkte dessutom försöka göra allt plugg som går. Finns som sagt inte så mycket tid över senare i veckan..
Inte riktigt redo för v. 43 ännu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0