Fotosession

2011-10-19 @ 22:47:32
Idag efter skolan åkte jag (efter dagliga besöket hos Felicia) till Media Gymnasiet i Nacka där mig fina vän Alice går för att leka modell tillsammans med Oliver till hennes fotoprojekt. Det var skitkul! Vi höll på mellan fyra och åtta, tiden bara flög iväg. "Temat" var olika årtionden så vi var 20-, 40-, 50-, 60- och 70-tal. Hade massa fina klänningar! Det blev riktigt coolt, jag kan knappt vänta tills jag får se alla bilderna!
Jag lekte fotograf när Alice och Oliver försökte knyta en fluga (utan framgång)

Ska ta och tvätta bort allt smink och vila min trötta kropp (ansträngande att bli fotograferad!) Imorgon blir det bara två lektioner, shopping med Felicia och Carina och fika med Emilia x 2! God natt på er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0