Morgonfika

2011-10-04 @ 11:20:17
Idag börjar jag halv två, vilket jag förmodligen borde tycka om men inte gör. Är lite för rastlös för att se det som en sovmorgon men hinner ändå inte göra något vettigt innan skolan. Idag sov jag iaf till 09, det behövdes en sovmorgon efter helgen! Sen tänkte jag gå över och låna kaffefilter av farmor min (hon bor granne med oss) men hon bjöd mig på kaffe ist och så fick jag farmormackor (hembakade, såå gott!). Trevligt med spontan morgonfika!
Fejksmajl i min HRC-tisha från Berlin

Nu är jag hemma igen, färdig dressad och klar men har fortf en timme kvar tills jag måste gå till bussen.. Sitter och funderar på om jag ska träna ikväll på Friskis eller inte. Är lite trött men det är ju kul! Och jag kommer förmodligen inte plugga iaf.. (Är för tillfället så himla omotiverad när det gäller skolan)

Ska smsa lite folk och se om de kan övertala mig att träna ikväll. Ha en fin tisdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0