We've done good

2011-10-31 @ 23:20:15
Sitter och chillar i min fina fåtölj med nästan allt packat i min awesome rosa resväska, tränad och med talet renskrivet! I think we've done pretty good today! Var riktigt radikal och hård när det gällde packningen och det känns faktiskt bra. Folk brukar säga att de alltid tar med sig för mycket kläder när de reser, men jag tar VERKLIGEN med mig för mycket kläder! Man måste ju ha plats för shopping liksom ;)

Imorgon ska jag fika med Olivia och sen äta på TacoBar med Felicia (tjockis-planer va?) Jag måste dessutom skriva en lab.rapport om mina rostburkar vilket gör det hela lite mindre pleasant.. Nu ska jag kolla på ett eller två SATC-avsnitt :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0