Mucka inte med JU, SK och EK..

2011-09-02 @ 18:04:37
Har precis kollat klart på Grease, älskar den! Sjukt bra film, man blir så glad av den :) Idag har jag varit supertrött hela dagen, jobbigt att gå i skolan asså. Hade tänkt åka in och leta klänning i Sthlm men jag orkade inte. Så jag och syrran drog hem och kollade på film ist. När vi gick av bussen (och jag verkligen längtade efter att få komma hem och slöa) så började det ösa ner regn, skiiiiit! Blev helt dyngsur på bara några minuter :(

Just nu håller vi på att ordna vår studentskiva (I know, sjukt långt i förväg, but that's the way it is..) och vi hade tänkt skriva kontrakt idag med företaget, men det visade sig att deras avtal var riktigt illa formulerat och inte alls innehöll allt de sa att de skulle ge oss etc. Så efter att Fikas pappa, som är jurist, läst igenom det så konfronterade vi företaget och nu ska vi skicka in ett nytt förslag och så ändrar de avtalet. Man ska inte tro att det går att lura en juridik, en språk och en ekonomiklass..

Fredagsmyyyys!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0