Travelling

2011-09-22 @ 20:12:47

Pluggade engelska i nån timme sådär innan jag blev sur för att jag inte fattade uppgiften och slängde häftet i väggen av frustration, haha! Så jag laddade upp lite foton från min baby-iPhone på facebook och läste om New York i min turistbok (man får ju ta och plugga på nu!) Ååh, vad jag längtar!!

Vi kom på idag att det är ganska många som flyr Sverige på höstlovet. Jag till NY, Emelie till Tyskland, Alina till Ukraina och Felicia och Carina till London! Så kul :D Vi kommer typ slås om att få berätta allt sen, haha xD Jag tycker ju då att min resa är coolast (som tur är) dåråååå, hehe..

42 dagar!
Kommentarer
Postat av: Emi

Hur kul som helst ju att åka till New York :D såklart man vill höra allt sen!

2011-09-23 @ 22:03:34
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0