Packa till fjääääällen

2012-04-04 @ 22:58:13
Håller på att packa, drar till fjällen imorgon efter skolan! Ska bli såå skönt :) Men jag hatar som sagt att packa.. USCH.

Övningskörde till träningen, hade en grym (bra men hemsk) träning. Vi sprang långa rundan och körde backträning för att göra det hela lite roligare (läs: ASJOBBIGT) Men vi var så duktiga så man blir faktiskt lite stolt över vår förbättring! Efter träningen åkte vi till mormor och morfar och lämnade lite påsk-presenter (och vi fick påsk-pengar och godis!) Och sen så körde jag till Ica Maxi där vi trängdes bland alla andra godis-shoppare (Mycket godis det blev här.. Men det är ju påsk!)
Sccchhteeek!
Lofsdalen '11

Ska packa klart, kolla min diskbrocksplansch till naturen imorgon och skicka mitt RP till Andrew (pappan i engelska familjen) för kontrolläsning. Sen är det god natt ♥
Kommentarer
Postat av: Emilia

Det suger att ni är borta hela lovet, men hoppas ni får en awesome vecka ändå! Puss♥

2012-04-05 @ 07:54:41
URL: http://emiliakarkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0