Panikattack

2012-04-19 @ 18:22:55
Är dödstrött! Lång skoldag, mentalt ansträngande filosofi och bokredovisning på engelskan. Nu, när jag bara vill dra upp dragkedjan på min Ziperall hela vägen upp över ansiktet och slänga mig i sängen, så ska jag börja plugga. Måste göra klart mitt research paper idag annars blir det inte kul, hihi. Måste dessutom börja packa inför Haag fick hem planeringen för resan idag, panikattack nr 1!

Det är så mycket man måste göra innan resan, och när vi kommer hem så är det massa annat som ska göras och hinnas med. Varför flyger tiden iväg?! Panikattack nr 2! Fick tillbaka mitt CAE-test på engelskan, fick VG vilket förmodligen är helt okej men då fick jag en panikattack för att jag inte kommer klara det riktigt provet. Tänk om..? Panikattack nr 3! Usch!!!

Nu ska jag försöka ignorera alla mina i-landsproblem och korrigera min uppsats!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0