See you later!

2012-06-19 @ 15:33:25
Har tagit en lite paus från bloggen i några dagar, och under den tiden har jag insett att med facebook, twitter, instagram och alla vanliga kommunikationsmedel så som sms, telefon och mail så behöver jag inte bloggen oxå. Det finns ingen tid! Det är sommar och jag vill inte vara klistrad vid min iphone, mer än jag redan är, så därför tar jag en lite paus med bloggandet ett tag!

Just nu befinner jag mig i en oerhört konstig situation i livet då jag inte har någon utstakad bana att följa, inga måste (nåja..) och kan (eller snarare måste) bestämma mig för vad jag vill göra av mitt liv. Det är hur coolt som helst och definitivt den tiden jag längtat mest efter i hela mitt liv. Men det är även skitläskigt! Jag har inte sökt någon utbildning till hösten (at the time som man skulle fixa med sånt så var jag bombsäker på att jag skulle till USA och jobba som au pair). Något som jag fortfarande vill göra men vet inte hur mycket och om det kan kompenseras av något annat. Jag håller på med körkortet (och ja, jag vet att sommaren inte är världens bästa timing för sånt) och jag söker jobb! Och så saknar jag skolan, klassen och studentdagen supermycket!

Igår var jag på en arbetsintervju, som jag tycker gick bra :) Får reda på om jag får anställning på måndag. Just nu har jag en lite smått läskig förkylning (virus typ) som jag måstemåstemåste bli av med till midsommar!

Ni ser, det blev en del.. Enda anledningen till att jag ens skriver nu är att jag måste sitta inne och bli frisk. Jobbar på ett översättningsjobb under filt med smoothie bredvid (höst anyone?)

Nu ska jag återgå till sommaren och verkligheten så hörs vi nån gång!
(Finns som sagt på Twitter och Instagram, linde93 på båda!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0