Arriving @ JFK and New York

2012-03-20 @ 19:14:26
Den 2 november, 2011, åkte jag tillsammans med min familj och min barndomskompis Alexanders familj till min absoluta drömstad New York! Vi anlände till JFK på eftermiddagen och när vi väl tagit oss igenom all security och hämtat vårt bagage så tog vi en (tyärr inte gul) taxi in till NYC!

Där visade det sig att vårat hotell låg bara några blocks ifrån Times Square! Riktigt coolt! Så när vi hade settled down så tog vi en promenad ner till Times Sq och blev amazed! Sedan gick vi till ett typiskt New York-hak och åt hamburgare. Servitören hette Tony och ett gäng högljudda, äkta new yokers catchade up! Och jag åt en pizzaburger, haha!

Sen stupade vi i säng efter den långa resan! (och jag insåg att jag var i NY!)
@ Times Square (dock från en annan kväll, tog inga bilder första dagen)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0