Registration Form

2012-03-13 @ 19:36:09
Sitter och fyller i ett registration form för CAE Cambridge test som jag ska göra i maj. Oh my God, är redan nervös! Och herregud vad komplicerat det ska vara att anmäla sig!
Serious shit..

Idag hade jag bara två lektioner då engelskan tydligen var inställd/jobba hemma. På projektarbetstiden gick det jättebra, jag hann klart med min sista text (I'm done! Mostly..). Så nu ligger vi riktigt bra till! På lunchen gick vi och köpte årets första glass och åt i solen, myspys!

Efter skolan så mötte jag upp Olivia och fikade. Som vanligt alldeles för mycket att prata om och hann inte ens med hälften.. Vi får ta och ses snart igen, Livla!

Nu ska jag återgå till folkuniversitetets hemsida och mitt registration form.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0