Risin' up, back on the street

2012-03-09 @ 18:56:59
Did my time, took my chances
Went the distance
Now I'm back on my feet
Just a man and his will to survive

Inledde helgen med lite SATC och fyra fanulous ladies. Efter det drog jag ut på en springrunda (frivilligt!), det blev 5 km idag + lite styrka. Började med Eye of the tiger och kände mig som Sylvester Stalone i Rocky, alternativt Carinas brorsa, haha! Sen blev det Lady Gaga-power och Who run the world GIIIIRLS med Beyoncé, sprang rundan på 8 låtar totalt, så det får man väl vara nöjd med. Efter det tog jag en superlååång dusch och hade lite hemmaspa med pedikyr och manikyr m.m.

Proven gick bra, tror jag. Dock blev det lite tidspress på båda. Men det är sånt man får leva med och nu är de
över!
Wannabe-träningsblogg-pose
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0