Så mycket bättre!

2012-03-26 @ 16:31:30
Man borde vara ledig varje måndag! Och så borde man ha mycket pengar. För då kan man, som jag gjorde idag, hänga i de lite finare shoppingkvarteren i Sthlm och kolla in alla fina kläder och SKOR! Man skulle må så mycket bättre då, tror jag :) Jag har med andra ord haft en toppendag!

Hittade inte The dress men fick med mig lite annat smått och gott. Ett par vita jeans, ett beige linne, två våriga toppar och en vit klänning (som är min plan B-klänning till studenten) Dessutom hittade jag en drömklänning inne på Mathilde på Bibloteksgatan! Den var så galet fin, men lite dyr. Annars hade de inte fått in så många studentklänningar än. Så jag och mamma ska upp igen efter påsk! Hoppas drömklänningen finns kvar då...


Ni får se shoppingen nån annan gång. Nu ska jag plugga historia, insåg nyss att jag har prov på Kalla kriget imorgon! Och till råga på allt har jag barmark ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0