Vadå bitter?!

2012-03-12 @ 22:32:15
Fick just ett litet bitterf*tta utbrott på mamma. Helt missanpassad dock, sorry mum! Den är engetligen riktad mot världen i allmänhet eller ingen alls. Bara att all råkade hända samtidigt.

Jo, syrran offentliggjorde sitt förhållande (på facebook så nu är det på riktigt) och är helt pussinuttgulligulligt glad och mamma hade ett riktigt lyckat möte med hennes chefs chef. Själv hade man en totalt onödig lektion och fick ännu ett "nej tack" på en jobbansökan. Och jag har verkligen ingen rätt att vara sur över nåt av det.

Det är ju superkul att syrran har en pojkvän, och att mamma var lite successful på jobbet. Och det är väl ingens fel att jag redan hade åkt hemifrån när lektionen blev frivillig eller att de faktiskt inte har något jobb åt mig.  nfboSAF IUÅYWOUG

Ska lägga mig och vakna upp pigg och glad! God natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0