Varför i Haag?

2012-05-21 @ 23:17:51
Har suttit och skrivit lite på min fördjupningsuppgift i folkrätt så här på kvällskvisten. Det är faktiskt riktigt intressant men trötthet (ingen sovmorgon, solning och fys = tröttis!) gör det svårt att fokusera. Ska slänga in handduken för idag och göra klart uppgiften om varför Special Tribunal for Lebanon ligger i Haag och inte i Libanon imorgon istället! Då jag dessutom har min första körlektion!!!!! Gaah, vad nervöst asså :O

Redo med tandborsten!

Men nu väntar sängen! Natti natti mina fina ♥
Kommentarer
Postat av: EM

Sv: hahaha bech 2012, här kommer jag eller inte ;) Skulle inte du va Sandy? Tagga galet! :D

2012-05-22 @ 08:48:55
URL: http://emiliakarkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0